Cocentaina homenatja els millors esportistes contestans del 2024

S’ha reconegut la tasca de 6 esportistes contestans de diferents modalitats com són: Enrique Santonja, Natxo Insa, Xavi Cherro, el Club de Patinatge Artístic de Cocentaina, José Luis Moltó i Paula Santonja.

L’Ajuntament de Cocentaina, a través de la Regidoria d’Esports, ha organitzat una recepció oficial per a 6 esportistes contestans i contestanes que, al llarg del 2024, han destacat en les seues respectives modalitats. A més a més, se’ls ha lliurat un guardó commemoratiu a manera de reconeixement en nom de tot el poble de Cocentaina.

Els guardonats són Enrique Santonja, guanyador al Campionat Autonòmic, la Copa de la Comunitat Valenciana i la Copa d’Espanya de BMX 2024 en la categoria Màster 40; Natxo Insa, campió a la Copa Malàisia amb Johor Darul Ta’zim; Xavi Cherro, guanyador del Campionat Autonòmic, la Copa de la Comunitat Valenciana i la Copa d’Espanya de BMX 2024 en la categoria aleví; el Club Patinatge Artístic de Cocentaina en reconeixement dels seus 25 anys d’història; José Luis Moltó, seleccionador absolut del combinat nacional de voleibol; i, finalment, Paula Santonja, guanyadora del Campionat Autonòmic de BMX, a més d’obtenir excel·lents resultats en la Copa CV i la Copa Espanya en la categoria infantil.

Adrián Botella, regidor d’Esports

Jordi Pla, alcalde de Cocentaina